aren0 Evet kızlar bebekleriniz bir yerlere tutunarak kalmaya çalıştıktan ne kadar zaman sonra yürüdü hatırlayanlar yazsın 🙂
gg3848 aren0 benim kızım 13 aylık yürüdü aslında çok erken tutunup kalkmıştı sıralamıştı ama biraz temkinli ve korkak bir bebekti🙈
yasminmomy aren0 ilk oğlum emeklemesiyle yürümesi bir oldu 8 ayda başladı 11 aylıktı desteksiz yürüyordu ikinci oğlum da 9 aylıktı emekleri 10 aylık tutundu ve 11 aylıktı desteksiz yürüdü şimdi ikiside her yere tırmanıyor anamı ağlatıyolar 😂😂
pantenkelebek aren0 9 10 aylık da kanepelere tutunup kalkiyordu yaşına bir kaç gün kala adimlamaya başlamıştı aklıma geldi o günler ağlıcam 26 aylık şuan bıcır bıcır hiç durmuyor yerinde
aren0 pantenkelebek bende bugün eski videolarına denk geldim çok duygulandım ne ara geçti zaman diyorum 🥹
beybitolat aren0 9 aylık tutunup kalkıp adımlamıştı. yaşına 2 gün kala birkaç adım attı. Şuan 1 yaş 19 günlük hala tam anlamıyla yürüyemiyor. Canı isterse birkaç adım atıp emeklemeye devam ediyor
aren0 beybitolat benim ki emekleyebiliyor ama ona rağmen üşengeç çok dikkatini çeken birşey olursa emekleyip gidiyor🙂
ebru70_ Benim oğlum 10. ayına girmeye az kalmıştı 5 adım atıp yanına düştü kafasını vurdu ondan korktuğu için galiba şuan 11 aylık çok temkinli davranıyor 10 adım atıp gerisini getirmiyor canı nasıl isterse öyle böyle yürüyecek diyorum
nurtopumm aren0 Benim oğlum on aylık ellerini havaya kaldırdı birden baktım yürüdü 🧿😍hemde prematüre bir bebek olarak doğmuştu yani kuzum benim .
bebemiz aren0 kızım 9 aylıkken ayağa kalkıyordu tutunup kısa süre sonra sıralamaya başladı tutunarak 14 aylıkken 2-3 adım attı tutunmadan 14 buçuk aylıkta tam yürüdü