Zeynepp054 çok teşekkür ederim. Yardım edecek kişi bir tek eşim var. Onu kaldırıyorum bazen, mecburen. Onun da dün gece babası rahatsızlandğı için acil şehir dışına gitmesi gerekti. Kızla baş başa kaldık, idare edicem artık. Öğlen uykusunda falan biraz kestiriyorum bazen. Önceden daha dirençliydim , uykusuzluğa dayanıyordum da zamanla cok yıprandım, çok zorlanıyorum