Zeynepp054 benim kızım da 27 aylık. Seneye kreşe vereceğim. İlk zamanlar annem yanımdaydı, cok yardım etti sağolsun. Sonrasında hep kendim ilgilendim. Pek uyuyan bir bebek de değildi hep oyun oynattım. Çoğu işimi ya gece yaptım ya o uyuyunca. Ben de tek kalmasın falan diye çok üzülüyordum ama artık üzülmüyorum. Çünkü bence tek oynamaya da ihtiyaçları var. Bizim de en azından bir 20 dk yarım saatte olsa paçamızdan biri çekiştirmeden iş yapma hakkımız var diye düşünüyorum. Zaten gece gündüz birlikteyiz tek oynuyor diye artık kendimi suçlu hissetmiyorum . Elimden geldiğince her ihtiyacını karşılıyorum, her talebini yerine getirmeye çalışıyorum ama artık iş yaparken biraz kendisi oynamasını söylüyorum. Yapacak bir şey yok, desteksiz olunca anca bu kadar oluyor. Ayrıca çalışan anneleri düşünüyorum. Günde en fazla işten sonra çocuklarıyla geçirdikleri süre 2-3 saattir. Ben tüm gün yanındayım. Bunları düşününce artık kendimi suçlu hissetmiyorum