btlsri 1.5 sene oldu. Masa başı çalışmamda tetikliyor ama daha öncede çalışıyordum. Hiç bu kadar ağrı yaşadığımı bilmem. İlk sene daha zordu, bir anda vurduğunda sadece uzanırdım kilitlenirdim hiçbir şey yapamazdım. Şimdi biraz daha azaldı ama devam ediyor maalesef