btlsri Kızlar spinal oldum ilk 2 ay belimde yoğun bir ağrı olmadı ama şu iki haftadır aşırı şekilde ağrı oluyor belimde kalçamda üst bacağımda bu durumu yaşayan var mı fıtığım vardı zaten ama böyle ağrımazdı
Balbulutu btlsri 2 hamileliğim de de yaşadım sonrasında da devam etti. Şuan bile çok ayakta kalayım yürüyüş yapayım yürüyemiyorum kalkamıyorum.
[silindi] btlsri benim iki doğumda da oldu kitlenip kalıyordum. Doktora gittm meğerse fıtıktan oluyormuş. Doktor sezaryen o şekilde ağrı yapmaz dedi. Doğumla fıtık olması çok oluyormuş sanırım
duyguhntr btlsri ben iyiki spinal olmamışım diyorum çünkü belde fıtık olarak kalıyormuş kime sorsam hepsi fıtık a dönüştürmüş ve şiddetle de beni uyarıyorlardı yaptırma diye buna bir çözüm yok zamanla fıtığa dönüştürüyor kalıcı olarak kalıyor
btlsri semanurmevasu bebek kucağa almak beslemek vs o kadar zor geliyor ki şu an geçen gün de tutuldu 🥺
gizemtemel 48 gun oldu ben komple uyumak istedim ama spinal icin israr edip ikna ettiler ama pisman oldum bel agrisi sag bacakda cekilme bazen kalkarken bile destem alma ihtiyacı duyuyorum umarim devam etmez 😒😒 ve sadece parol icebiliyorum
dalginkiz gizemtemel merhaba aynı şeyleri yaşıyorum nasıl başa çıktınız neler yaptınız yardımcı olur musunuz çok zor durumdayım
[silindi] btlsri özel bir şey yok doktor spor önerdi fizik tedaviye gidebilirsin dedi. Ağır kaldırma ve ani hareketlere dikkat etmek gerekliymiş. çok ileri seviyede değilmiş ama dikkat edilmezse ilerlermiş
gizemtemel btlsri gecirmiyo iste boyle istiyorum ki birisi uzerime ciksin bassin kemiklerim bole kutur kutur kutlesin 😒 sanki batiyo yanii o derece
nurx1 3 ay oldu her sabah Karın ve bel sancısı ile uganıyorum en ufak üşütmede direk karnım sancıyor ağrıyor belim zaten yara gibi sızlıyor ağrıdan resmen sezeryan pişmanlıkmış ilk doğumda pert oldum ben 😂😂
btlsri [silindi] yani hamileyken bel ağrısı yaşamadım fıtığım vardı doğumdan sonra yaşadım ona şaşırıyorum 🥲
[silindi] btlsri bütün gün kucak istiyor nasıl dikkat edeceğiz😅 biraz yamukluk da olmuş ben de gerçek anlamda da yamuldum yani😅