Dünya çalkalanıyor. Haber izlenmiyorsa bile sosyal medya kullanan herkes mutlaka denk gelmiş olmalı son iki gündür yaşanan haberlere. Hele ki ebeveyn olarak daha hassas olarak bunları daha net farkedebiliyor olmak lazım. Yeni bir sürü dosya yayınlandı şu anda. Fotoğraflar, videolar… X’te birkaç tane önüme düştü, izleyemedim bile. Küçücük yavrular bunları yaşadı/yaşıyor. Bazı videolarda çocukların annecim diye bağırdığı söyleniyor. 99 depreminde de kayıp bir çok çocuğun bu iğrenç insanlar tarafından kaçırıldığı söyleniyordu. Sırf bunlara vermek için bebek doğurup yetiştirenler bile varmış. Allah belalarını versin diyeceğim ama artık çocukların bu yaşadıklarını gördükten sonra Allah’ın varlığını bile sorgular oldum. Bu yavruların ne gibi bir günahı olabilir? Bunları yaşamalarının ne gibi bir mesajı olabilir? 1 değil 10 değil. Binlerce bebek/çocuk. Bunları yapanları, izleyenleri böyle parça parça kessinler. Ölmesinler, ölmek için yalvarsınlar. Dokundukları her çocuk için acılarla kıvransılar. Gerçekten çıldıracağım.