Bende molfix kullanıyorum ama gece sızıntılarından bıktım gerçekten her gece yatmadan altını değiştiriyorum biz uzun süre de uyuyoruz tabi o da var ama bazı sabahlar bir kalkıyorum pijamasının beli sırılsıklam birde lastikleri sıkıyor gibi geliyor 8.400 kilosu 4 numara kullanıyoruz tek bir çişte bile bezi dolu görünüyor bimin bezini denemeyi düşünüyorum kullananların çoğu memnun