pimpiriklianne43 ozgersinada 1 paket prima aldım sadece gece bağlıyorum ama oda taştı hemde molfix den daha fazla şaka gibi 1 paket beze 1000 TL verdik yine değişen birsey olmadi
ozgersinada gizemtemel geceleri evetbdaha cok yapiyolar heralde jeny wely sanki almistim diger kizima çok naylon gibiydi oyle hatirliyorum.
gizemtemel ozgersinada yok bence yapisi guzel ama iste her cocuk ayni degil ben kizimi jeny welyle buyuttum ama yasina geldiginde memnundum 2015 senesi itibariyle tabii kizim suan 11 yas 🤭
ozgersinada sedaipek25 onu denemedim goon duydum oda iiydi ilk zamanlar kullanmistim sanirim su dönem hic kullanmadim
Nsrn1 ozgersinada ilk bir ay benim oğluma da yapmıştı sonra biraz büyüyünce denedim pişik olmadı şükür
kagansmomy ozgersinada valla ben daha yeni kullanıyorum bebeğim küçük ama molfixin klasik olanı çok kötüydü şimdş premium olanı aldım ama o da 4-5 saatden fazla kalınca belinden sızdırıyor alt kısım ağırlaşınca beli bollaşıyor sanırım yukarda biri 1 no büyük tak demiş mantıklı geldi denenebilir bez markası ile alakalı değil bence bu uzun sire kalınca sızdırması bebeğin hareketli olmasına da bağlı benimkine ne taksam o saatten sonra sızdırır bence
ozgersinada oylesinebiri__ ama bagladigim zaman görüyorum önündeki yapiskanlar tam denk iz falanda olmuyor bezin ustunde 7 14 kilo yaziyordu sanirim
pimpiriklianne43 barismom ben 1 paket aldım sadece geceleri prima primium care gündüz molfix kullanıyorum ama primada taştı bende napicam bilmiyorum
sedaipek25 ozgersinada bende hep bir beden büyük alıyorum bezleri kilo olarak tutmuyor çünkü 11 kilo bebeğim 5 numara kullanıyorum ve hiç bir şekilde sızdırmıyor
gizemtemel ozgersinada dene bakalim bezlerde zaten deneyerek buluyoruz malesef ama sızdırmayan bez yok malesef kucuk bebek ama bazen gece degisiyorum bakiyorum deliksiz uyuyo kaldirip uyanmasin diyorum bazen kenarindan siziyo cunku 1 saatte sanirim 10 defa isiyor 😂
Hry-ayhn26 Molfix te hiç sızdırma vb yaşamadım sadece Molfix ten sonra poffy ye geçtim onda da aynı şekilde yaşamadım bezi bıraktık
mucizemgelsin61 Canım 1 yaşında kızım doğduğundan beri prima premium care kullanıyorum aşırı memnunum dene istersen birde çokda gevşek bağlama çokda sıkmasın tabi .. Yazık üşür hasta olur ıslak ıslak uyutma anında değiştiririm öyle görürsem