adaaaasu Yürüteç öyle öcü bir şey değil, bir de buna sıkmayın şimdi canınızı. Yürütece koydunuz diye yürümediğini, emeklemediğini düşünmeyin diye yazıyorum. Çünkü bebeğiniz daha çok ufak. Benim bebeğim 11 aylıktı, hala emeklemesi yoktu, ilk kez o zaman yürütece koyduk annemin zoruyla. Yürümeye teşvik edeceğini düşündü. Ama olmadı.😅 17 aylıkken yürüdü bebeğim. Olan olmuş artık, bundan sonrasına odaklanın. Sonuçlar temiz çıkacak, endişelenmeyin. Parmak ucunda yürümeyi birçok bebek yürümeyi yeni öğrendiği dönemde zaman zaman yapıyor, ona da çok fazla anlam yüklemeyin. Bütün yorumlarınızı okuyamadım. Eğer ekran varsa, dikkatini çok çeken bir oyuncak varsa onunla ilgilenirken ismine tepki vermiyor olabilir. Bir süre yürüteci bırakın, sesli ve ışıklı oyuncakları kaldırın. Mümkün olduğunca dışarıda vakit geçirmeye çalışın. Eminim sizi endişelendiren durumların geçici olduğunu görecekseniz. Kolaylıklar dilerim.