Daha neler gerçekten… Benim bebeğim 7,5 aylıkken desteksiz oturdu, sürünmedi, hep döne döne gitti; 13 aylıkken emekledi, 17 aylıkken de yürüdü. Kısacası her şeyi geç yaptı ama yine de normal kabul edilen sınırlar içerisinde yaptı. Hiçbirinde “bu çocuk niye emeklemiyor, niye yürümüyor” diye sorgulamadım. Herhalde sorun bende… Dil gelişimi, motor becerileri, fiziksel gelişimi ayının ilerisinde doktorumuzun söylediğine göre. Her bebek emekleyecek diye bir kural yok ki. Başka olumsuz bir belirti de yazmamışsınız. Yazık size de çocuğunuza da. Keşke bir doktora daha gitseydiniz tetkiklerden önce.