momyyorgun bir yıldır çok aktif bir şekilde kullanıyorum buzlu portakal limondan çok limonata yaparım çok güzel parçalıyor güçlü de, mercimek çorbasını blendır etmem yarım dakikamı alıyor. Mikseri de asla sıçratmıyor ve o da çok güçlü. 5 yıl fakir markasını kullandım bosch alınca resmen hayat kalitemi arttırdı siz bilirsiniz ama bosch ya da tefal dan başka marka bakmayın parası çok önemli değilse, karacanın elektrikli ürünlerini hiç tavsiye etmem ,iyi günler dilerim