Serpil51 hadi ya. Ben robotta çiğ köfte tarifi denedim baya motor kısmı yandı yanık kokusu aldım. O gün bir daha çalışmadı. Hatta yeni blender seti bakıyordum çünkü ümitsizdim. Ertesi gün bi baktım aynı çalışıyor. Sonraki üretimde belki sorun vardır. Bir de beyaz eşya küçük ev aleti işi cidden şans. Milletin iyi dediği ürün size bozuğu denk gelmiştir. Ya da tersi kimsenin beğenmediği ürün sizde iyi çalışıyordur. 🤷🏻♀️