gizemtemel O1Anne birde oyle deneyim ben genelde microfiber cam bezleri var iz birakmayan onunla az suyun icinde oyle karıştırıp siliyorum birde sizin tavsiye deneyin tesekkurler
Ebrar27 gizemtemel yok yok beyaz alacam mecalim yok hergün silmeye☺️gayet tatmin oldum griden vazgeçtim hepinizin sayesinde tşk ederim
Ebrar27 hazale966 ayyy benim ankastre set de siyah Allah belsını versin sil sil bitmiyor çok ama çok nefret ediyorum ilk fırsatta onuda değiştircem hiç düşünmeden
prensesveannesi1 Ebrar27 smeg gri ürünleri çok iyi oluyor yıllardır kullanıyorum durumunuz varsa değerlendirin derim
Ebrar27 prensesveannesi1 hiç bakmadım aklıma da gelmedi bi bakım küçük aletlerini biliyorumda beyaz eşyası hakknda bilgim yok tşk ederim bakacağım
CuteBadesMama Ebrar27 beyaz eşyalarımın hepsi Inox. Gri renk iz bırakabilir ama Inoxun temizliği çok rahat oluyor. İz kalmıyor.
emirefemom Ebrar27 Gri kullanıyorum cam yüzey hepsi çizilme vs olmuyor ama leke oluyor sırf bu yüzden beyaz tercih ederdim bi daha alacak olsam
dygskerem Ebrar27 benim hepli gri görüntü olarak çok güzel ama çok su lekesi vs kalıyor silince bile iz kalıyor kaç kez üstünden siliyorum ben silerim sürekli bezle derseniz alın😁 ben yine olsa yine alırdım seviyorum