Ebrar27 Adı üzerinde beyaz eşya ama ben gri almak istiyorum daha önce gri kullandım su lekesi falan oluyordu ama kararsız kaldım şuan beyaz renk ama değiştircem sizce grimi beyaz mı yardımcı olurmusunuz
alpmila Ebrar27 bende gri var hiç memnun değilim kesinlikle beyaz alın bulaşık makinem mesela profilo ama hep iz kalıyor
esraalic Ebrar27 Beyazdan memnunum yine alsam beyaz alırım Vestel marka önermiyorum sadece 🤣 pişmanlık
hazale966 Ebrar27 ben siyah kullanıyorum ocakta fırında davlumbazda . Ocak hergün silme istiyor. Onu söyliyim😅 Tekrar alacak olsam gri ankastre set alırım. Ama onun harici inox bulaşık makinesi buzdolabı memmunum. Zaten el izlerini vs sleeppy mendillerle siliyorum. Çok leke belli etmiyor
Ebrar27 hazale966 ayyy benim ankastre set de siyah Allah belsını versin sil sil bitmiyor çok ama çok nefret ediyorum ilk fırsatta onuda değiştircem hiç düşünmeden
gizemtemel O1Anne ayy bende bebek sampuaniyla siliyorum ama yinede leke kaliyor 😒 valla hemde en kaliteli cam bezlerini kullaniyorum ki tekrar durulama yapmayim diye ama yine ayni
gizemtemel Ebrar27 yaa benimde buzdolabim ve bulasik makinem gri her gun silmekten helak oluyorum camasir ve kurutmayi yeni aldim onlari beyaz aldim valla daha memnun kaldim 🙏🏻 her gun silcek gucunuz varsa sık ve gosteris icin gri ama bunlari dert etmiyorum diyosaniz kesinlikle beyaz 🤭
Ebrar27 gizemtemel yok yok beyaz alacam mecalim yok hergün silmeye☺️gayet tatmin oldum griden vazgeçtim hepinizin sayesinde tşk ederim
susamtanem_ Ebrar27 az önce avm de Beko Gri beyaz eşya seti vardı bulaşık makinesi çamaşır makinesi kurutma makinesi buzdolabı 125 bindi sanırım söylemek istedim
gurbetteanne10 Ebrar27 İnox kullanıyorum parmak izinden helak oldum sürekli silmek istiyor şimdiki aklım olsaydı herşeyimi beyaz alirdim
gizemtemel O1Anne dalin kullaniyorum bebeğim oldugu icin set almistim o kimi boylari hem kendi cildime hemde temizlik kovama kullaniyorum ama malesf iz iz iz biktimm 😒😀😀
alpaslanmom_ Ebrar27 valla ben gri kullanıyorum leke tutmaz şu bu dediler tutuyor hele bebekli evde sürekli parmak izi
O1Anne gizemtemel yüzeylerde kullanırken bir damla beze damlatın sonra beze az yıkayıp sıktırın daha sonra silin ben mutfak dolaplarımı bu şekil silerim pırıl pırıl parlıyor akrilik dolaplarım
gizemtemel O1Anne birde oyle deneyim ben genelde microfiber cam bezleri var iz birakmayan onunla az suyun icinde oyle karıştırıp siliyorum birde sizin tavsiye deneyin tesekkurler
KayraVeAnnesi_06 Ebrar27 Gri kullanıyorum memnunum öyle göze batacak leke iz belli etmiyor ama siliyorum hergün tabiki Beyaz eşya hiç sevmiyorum ama eğer alınacaksa cam olanlar güzel beyazda onları beğeniyorum