yagizinannesi0606 Ormanmeyveli ben öyle durumlarda eczaneden alıyordum 1 2 gün kaldıysa o şekilde aktarmalı gidiyordum
yagizinannesi0606 asya358_ bende aptamili ücretsiz alıyordum sonra içmedi 5 adet gonderdım birine kargoyu ödeyin dedim üstüne banada hediye al benim gönlümden geçti demişti çok ısrar ettikten sonra kabul ettim. Sonra nutrica formül manalara geçtik onlara 60 adete 1200 veriyoruz
asya358_ yagizinannesi0606 doğrudur. Biz hiç para vermeden alıyoruz. Ne güzel yazmışsınız hediye ederek güzel yüreğinize sağlık 🌸🌸
Ormanmeyveli bebeklianneee Ay bulamadım 15 gündür arıyorum +1 ise lütfen alabilir miyim her masrafını karşılarım 🥹
merve63377_ tuna32_ nerden biliyorsunuz parasını öderken yanimdamiydiniz bilip bilmeden iftira atmak günah değil ama değilmi
tuna32_ merve63377_ siz galiba başka bi dünya aleminde yaşıyorsunuz bu mamalara para ödendiğini ilk sizden duydum rapor çıkarılıyor ki ücret ödemen alalım
merve63377_ Rapor mamasını içmeyince farklı mamayı parayla alıyoruz sizin dünyanız çok sığ heralde tek bir doğru var sizin için onun dışında herkes çıkarci günah diyorsunuz hakkima girdiniz