Ormanmeyveli inanmıyorum gerçekten. İçen bir çocuk bunları ya, n’olacak sanki para veripmi aldılar. Bende çok okuyorum ücretli satıyorum diyenleri. Yahu bizim milletimiz gerçekten çok kötü oldu .be ara bu hâle geldik. 800 liradan satmak nedir ya, ihtiyacı olmasa zaten istemez. Diyecek sözüm yok artık öyle insanlara. Bide satıp çocuğumun ihtiyacını alıyorum diye yazanlar var, devletin ücretsiz verdiği mamayı satıp nasıl çocuğuna harciyorsun günah degilmi. Bir kuruş paran yok içinde.