curlymomms kızım 22 aylık, 1 aylık ta oğlum var. 1 aydır annem yanımda hatta doğumdan da 15-20 gün önce gelmişti kadın artık evime gideyim dedi benim gözüm korktuğu için bende onunla İstanbul’a geldim 🤣🤣 kızım doğum sürecinde ekrana çok alıştı şu an 2 yaş sendromuyle birlikte ekran krizlerimiz var, oğlum ise klasik yenidoğan gaz sancısı, kucakta uyuma yerine koyunca uyanma falan, ilk 3 ay çok zorlanıcam biliyorum 1 ay gitti kaldı 2 ay diye teselli etmeye çalışıyorum ama çok çok zor gerçekten 2 çocuğa yetebilmek ve ben yetemiyorum bence hemde destekli halimle, tek kalınca napıcam bilmiyorum, Allah yardımcımız olsun, ama bence ilk 1 sene zorluk çok daha fazla olur küçük te kendini ifade etmeye başlayıp ayağı yürüyünce bir tık daha kolaylaşır diye düşünüyorum şu an mesela kızımı çok rahat anlıyorum artık derdini ama oğlum gazdan mı ağlıyor yoksa çok yoruldu ondan mı uykuya dalamıyor anlayamıyorum çok öyle ortaya karışık gidiyoruz 🤣