selam herkese, oglum 26 aylik kizim 2 aylik… diceklerim bu kadar dermisim djdjdj var mi aranizda benim gibi 2 yas arayla cocuk doguran ilk cocugum kolikti ama agir kolikti 7/24 agladi 0 uyku ilk 4 ay sonrasida cok hareketli asla yerinde durmayan koltuk tepelerinde dolanan bir cocuk kizimsa ona gore bir tik sakin bir bebeklik geciriyor tabi agladigi zamanlar oluyor her bebek gibi bu arada destekliyim yardimci bir abla var kayinvalidem oglumu aliyor arada annemde ama ben o kolikten kalma tramvami desem hani hala lohusayken tekrardan hamile
kalip carpi 2 lohusa oldum sanki cok agir psikolojik savaslar veriyorum icimde hem anneligi kabullenemiyorum hem cok zor geliyor her seyi dort dortluk yapmak istiyorum (yemek/uyku/aktivite ) vs hem pes pese iki cocuk… ve cok hareketli anlatirken bile beynim
o kadar kalmamiski
ne yaziyorum karisiyor her sey 🤣 korunuyorduk bu arada supriz oldu bize asla dusunmuyordum ilk cocugum gozumu korkuttugu icin sorum su nasil
oyaliyorsunuz ilk cocuk hep bebekle benim tepemde birde vuruyor daha anlamiyor ben konusuyorum ama yok yani vuruyor.. kisaca imdat nasil geciriyorsunuz gunlerinizi arkadaslar??????? birde vicdan kismi var isin ikisinede yetememe durumu cok zor cok 2 yas arayla dusunenler nasil dusunuyor bilmiyorum isin icinden yaziyorum cook zooor gelmeyin buralara🥲 bu arada desteksiz buyutenlere helal
olsun ben destekli olup aglarken👏🏻👏🏻