almirabuglem şuan ciddi bi salgın var yatış bile gerekebilir bence yarın ilk iş bide poliklinik görsün bebeğinizi. 18 günlüktü oğlum influenza atlattık, acil bizide 2 sefer bişyi yok diye geri yolladı ama cocugun ateşi vardı ilaçta kullanamıyoruz diye ısrar ettik en son o geceki cocuk doktoruna söylemişler gelip tahlil faln istedi yatıs verildi direk. yenidoğan bebeklerde daha dikkatli olunması gerekiyo sizde ihmal etmeyin