almirabuglem cok gecmis olsun benim bebegimin de burnunu kanattilar basincli oldugu icin cok korktum, doktorumuz baby vac onermisti serum fizyolojik flakon olanlardan aldim biraz damlatip onunla cekiyorum 1 ayliktan beri kullaniyorum cunku burun yikamayi onermedi bize doktorumuz, ustune de nebulle yine sf damla koyarak hava verebilirsiniz insallah rahatlatacaktir