123Asli Bizim hemşiremizde beraber yapmak istedi daha 5 aylığız neye yetişiyoruz anlamadım atıştık. Aşı takvimini baştan düzenlettim. 2 hafta ara koyduk. Yani neden bu kadar ısrarları anlayamıyorum benim bebeğim biraz hassas sanırım rotada bile ateşleniyo hafif . Bi bebeği en iyi annesi tanır,biz istemiyosak bu kadar ısrar edilmemeli diye düşünüyorum .