123Asli 2 aşısı vardı yanlış hatırlamıyorsam 6.ayda, oğlum 2024 doğumlu bizim o ay ekstra özel aşı yoktu, ama daha önceden 3 devlet aşısı yaptırıp 1 özel aşı yaptırmışlığım var. Korkulacak bir şey olmuyor takip ettim sürekli. Ateş çıkar gibi olduğun da şurup verdim, siz önlem almak için şurubu önceden de verebilirsiniz korkmayın