Nurci Deletedmom2987 eşimde BİM’in deposunda çalışıyor bugün onlarda grev başlattı zam az hiç bir sosyal hak yok kandilde simit bile vermiyorlar birde inanılmaz bir vergi kesintisi var geçen ay 16 bine yakın vergi kesildi eşimin maaşından
Deletedmom2987 Pamukhanim_ benim eşimde fındık fabrikasında çalışıyor, bakımcı olarak bende orda çalıştım gerçekten cıvığını çıkarıyorlar. Eşimlerin bölümde mobingde çok var bıktı iyice tazminatını yakmamak için sabrediyo yoksa çoktan çıkacak
Nurci Deletedmom2987 işte asgari ücret üstüne çıkıyor maaş primler ile birlikte onun üzerine çıktığı için vergi dilimine giriyor ve kesinti oluyor yine elimize kalan asgari ücret oluyor yada onun bşraaz üstü
Pamukhanim_ Deletedmom2987 çok zor bizde aynı yerdeydik ben finans bölümünde ben çok mobing gördüm şimdi gel diyorlar ama evde dururum gitmem çok zor çünkü hele mobing varsa daha kötü
Nurci Deletedmom2987 evet öyleymiş Allah kirada olana 2-3 çocuk okutanın yardımcısı olsun inşallah bu direnişleri olumlu olur herkes hak ettiğin kazanır
hepyerdeyizz Deletedmom2987 Saçma yprummu anlamak istediğin yerden anladığın içindir o . Neyse münakaşaya girmicem Kimin ne hali varsa gorsun
Olric11 Deletedmom2987 iyi yapmışlar çalışma şartlarıda çok zor saatlerce ayakta koca koca koliler Allah yardımcıları olsun
hepyerdeyizz Deletedmom2987 Sana sorucam değilim görende hayat memat meselesi sorun zanneder . Ki biri bişey dedi diye yapacak en son insanlardanim .
Deletedmom2987 hepyerdeyizz of işine bak hadi ya çok karnın ağrıdı kalkıp yapsaydın grevini ürünlere zam geldi diye ne tatava yaptın