Deletedmom2987 17-19 arasına siparişim vardı Migros’tan hala gelmedi, normalde saat aralığının ilk yarım saatine getirirlerdi bende merak ettim şimdi inşallah getirmemezlik yapmazlar, uygulamada hazır durumda bir teslimat bekliyorum 🤷🏻♀️ neden grev yapıyorlarmış peki?