TalentedMom hicrettt ne varsa eski düdüklüde var karacadan düdüklü hediye gelmişti Malesef patladı eski kullanıyorum çok memnunum
blueberryyy__ hicrettt eğer bütçeniz uygunsa kesinlikle fissler. O kadar memnunum ki resmen elim ayağım. Kullanımı da çok pratik
minikbebegimveben hicrettt Ben 2 yıldır fissler kullanıyorum hızlı pişirmesinin yanı sıra lezzetli de yapıyor kuru fasulyeyı 6 dk da piştiği hali saatlerce kaynamasında daha lezzetli
asilsmom_ hicrettt tefal alarmli olan kirmizili dudukluyu kullaniyorum. Yazlik eve de aynisindan aldm
Betulsark kimbumadam benimkide 6l zannetmiyorum ilk ona başlamıştım aslında ama suda var mesela baklanın türüne etin türüne göre değişir dana ama mesela bugün aldığınız etle yarın aldığınız et birbirine tutmaz oda var
kimbumadam Betulsark doğru olabilir bilemedim buzluk sebzesi 3 dk da oluyo anca Neyse çokta önemli değil 3,5 aslan parçası😂