hicrettt Düdüklü tencere almam gerekiyor fakat çok kararsızım, tefal fisslerin yarı fiyatı. Bende Karaca vardı 8 yıl önce ceyizime almıştım ama biraz balon çıktı, şimdikiler nasıl bilmiyorum ama ömürlük bişey istiyorum, kullanıp memnun kalan var mı ?
nadidelifora hicrettt iki gün önce ayni ikilemde kalıp Tefal aldim. Daha gelmedi bakalım gelince göreceğiz nasıl olduğunu 🙂
Canogul_ hicrettt kesinlikle fissler benim elim kolum resmen onsuz bunca zaman ne yapıyormuşum bilmiyorum
hicrettt nadidelifora aşşşırı derecede fiyat farkı var, siz bir deneyin bana haber verin 🫣 annem emsan kullanıyor, memnun ama bilemedim de
BuzluKahve hicrettt Tefal kullanmadığım için kıyaslıyamıyorum ama Fissler’den memnunum. 6 dakikada nohut pişirdim bugün❤️
Betulsark Annem fissler getirdi bana Almanya’dan kardeşim kavurm yaptı 15dk ben bugün islatilmisbkuru fasülye yaptım ve sadece 3dk tuttum. Bütçeniz varsa kesinlikle fissler alın bende çok ikilemde kalmıştım ama ciddi fark ediyor
kimbumadam Betulsark Benimki 3 dkda yapmıyo çift çizgiden sonra 10 dakika bekliyorum. Vitaquick bu arada
betul97_ hicrettt Kesinlikle imkanınız varsa Fissler diyorum. Hem patlama riski yok hemde her şeyi hemen pişiriyor.
hasrettk hicrettt ikisinide kullandım tefal klasik düdüklülere göre daha hızlı fakat fissler ile aynı kulvarda değil imkanınız varsa fissler.
Betulsark kimbumadam benimkide vitaquick ıslatılmıştı benim ıslatılmamış bendede 10dk gösteriyordu. Ama ıslatılmıştı gerçekten 3dk sonra kapattım pişmişti 4dk pişirsem hamur ola bilirdi ben ama 3dk sonra hemen açmadım kendi kendime soğumasını bekledim Buda devam pişiriyor tabiki sıcaklığı ile
gamze8685 hicrettt kesinlikle fissler her seyi aşırı hızlı yapıyor kavurma 5 dk sarma 7 dk bezelye 3 dk düşün cok kısa zamanlar
busrastattz hicrettt bende aşırı derece fiyat farkından dolayı tefal aldım🤣 gönlüm fisslerden yanaydı ama 1 haftadır kullanıyorum ayyy ne kolaylıkmış yemek yapmak bunca zaman kendime eziyet etmişim
Dmt-01 hicrettt valla bende çok kararsız kalarak işyerindeki arkadaşlara sorarak fisslere karar verdim.köy tavugunu internette 25 dk yazmasına rağmen inanmayıp 40 dk pişirdim ve inanırmısınız öyle bi pişmişki dağılıyordu çok pişmiş.keşke internetteki saati dikkate alıp daha erken kapatsaymışım dedim.bi kuru fasülyem vardı bir saat normal düdüklüde haşlasam bile pişmiyordu fisslerde yaparken sadece iki saat suda beklettikten sonra 20 dk haşladım efsane olmuştu.yine kemikli kuzu etim vardı 20 dk da pamuk gibi pişmişti.mercimek çorbası denedim onda da 5 dk da filan pişti ve blenderla çekmeye gerek kalmadı çırpıcıyla karıştırıverdim tamam mis gibi oldu valla.ben fissler derim geç bile kalmışım almakta
ekins hicrettt yani fissler tabiki. Resmen evladiyelik bi tencere. Mutfağa gir 40 dk da üç çeşit yemek yap çık. Fissler olmadan bunu yapmanız mümkün değil. Elim kolum herşeyim gerçekten zamanında 2250 tl ye almıştım akıllılık edip iki boy almam lazımmış şimdi çok zor
smileylaylom hicrettt bence fissler yani eşim et yemiyor normalde ama fisslerde yapınca tandır gibi lime lime yiyor. Çalışırken de bakliyat ıslatmayı unutunca ya da misafir geldiğimde ıslatmadan haşlıyorum 10-15 dk da, şuan çalışmıyorum ama bebeğimle büyük kolaylık 😍bende 2li var tek kapak 2,5 litre ve 6 litre imkan varsa böyle ikili alabilirsiniz yoksa 4-6 litre