eslem0 benim bebeğimde öyleydi şuan 10 aylık emzik ilk başta ben vermedim sonra o almadı sürekli emiyordu kucağım dışında uyumuyordu doktora gittik sütümün yetmediğini mama kullanmamız gerektiği söylemişti hem emzirip hem mama vermeye başladım rahatladım hiç doktora gittinizmi kilosu nasıl