eslem0 Hiç bırakmıyor tokta olsa açta olsa gece gündüz devamlı emiyor kollarımda derman kalmadı gerçekten ne yapacağım bilmiyorum emzik almıyor sallıyorum uyumuyor emerek uyuyacak illa
suheyla92 eslem0 emzirme yastigi neden kullanmıyorsunuz ben yastığa yerleştirir uzerinde kahvaltı bile ederdim tutmaya gerek kalmiyor hic. Ya da yatarak emzirirdim beraber uyurduk.
yrnyrn061 eslem0 kaç aylık? Yatarak emzirebilirsiniz bende gece uykusunda almıyorum ama aldıktan sonra temkinli davranıyorum ama siz hiç bırakmıyor diyorsunuz emzik de almıyormuş işiniz zor Allâh kolaylık versin
nazlicasel eslem0 bende aynı şeyleri yaşıyorum yaaa emzik tutmuyor tutturmak için çok çabaladım kustu ne yapacağımı bilmiyorum haftaya bizde 2 aylık olacağız
Mukaddes_5 eslem0 2 aylik bir bebek uzun sure ememez onun yaptigi sizi yaninizda kendini guvende hissetmek istemesi onun midesi henuz zeytin kadar annesi onun derdi anne sefkati zamanini ver ona cok cabuk buyuyorlar
eslem0 suheyla92 beraber uyumaya korkuyorum ezerim fln sabahları alıyorum yanıma sadece yatarak emziriyorum onda da emiyor emiyor meme ağzından bi çıksın hemen ağlıyor
eslem0 nazlicasel bende bilmiyorum Philips avent iyi diyorlar tutmayan bebekler genelde tutuyormuş ama pahalı şimdi alsam tutmazsa birde diyorum
eslem0 Mukaddes_5 evet çabuk büyüyorlar kızım 5 yaşinda daha dün o kucağımdaydi diyorum şimdi kardeşi 🥰
Hifa1008 eslem0 Benim bebeğimde sürekli emmek istiyordu zorla emziğe alıştırdım kaç tane değişik emzik aldım ama kabul etmedi mam markalı emziği aldım sizde deneyin belki tutar şuan biz buna alıştık çok zor biliyorum
eslem0 Hifa1008 benimki de öyle wee baby aldım emziği damaklı emzik tutmadı 1 2 dk anca emiyor atıyor markalılarda pahalı ya yine tutmazsa diyorum q
eslem0 Hifa1008 baktım da yanlış bakmadiysam 2 bin tl MAM marka emzik ben bi emzik için 400tl 500tl çok diyordum o daha pahalıymış
Hifa1008 eslem0 ayy çokmuş bizim burda daha ucuz ben yurt dışındayım ondan bizdede pahalı ama ciddi anlamda Türkiye uçuyor 🫣🫣