UrbanMom user2406 aynen oyle simdi biraz maddi durum olsa elimdeki hantal supurgem ve robot süpürgeyi anında defederim ikisinden de nefret ediyorum ama maalesef mecburum 😂 robot süpürge olan odanın kapısını kapatırsınız ben oyle yapıyorum odaları ayri ayri seçip gönderiyorum cunku bizimkide cok işkence gördü oglum tarafından ama dediğim gibi bir odayı 20 dk temizliğe bekliyorum Salonu kullanmıyorum yaptırınca 1 saat sürer herhalde oyle soyleyim 😂
Buradem16 user2406 roborock s8 pro kullanıyorum çok çok memnunum kesinlikle imkanı olan herkes alsın diyorum..dikey süpürgemde philips agua plus 8000 serisi ondanda çok memnunum tavsiye ederim ikisinin yeride islevide cok farklı bence..robotu günlük uyanınca çalıştırıyorum ben kahvaltı hazırlayana kadar işini bitiriyo robot sonra diğer işlerimi yapıyorum..diğerini de gerek olduğu zaman açıyorum
zelalyildiz123 sumeyyeirem hem Dyson hem robot süpürge hangisini isterseniz hani model düşünüyorsunuz yazın fiyat veriyim
cokbilmismom user2406 ikiside olsa mükemmel ben 5 yıl önce falan almıştım robot hep onunla temizlik yapardık süpürürdü silerdi ev ben yorulmadan mis gibi olurdu. Ama çocukla zor oluyor artık pek kullanamıyorum sadece uyuduğunda. dik süpürge şart dyson almıştık geçen sena v15 çok memnunum
user2406 cokbilmismom v15 yorumlarında uzatma borusunun oynadıgını yada tam oturmadıgını halıya yapıstıgını soyleyebler var acaba kullanamyı cözemedıklerındenmı yoksa boyle bı sorunla karsılastınızmı
sumeyyeirem zelalyildiz123 ben model bilmem ikisininde son serisinin fiyatları nelerdir acaba veya en çok tutulan serinin fiyatı nedir siz hem serisini hemde fiyatını yazar mısınız
zelalyildiz123 sumeyyeirem Dyson gen5 en iyi bence A kalitesi 16 bin orjinali 22 bin bu arada v15 fiyatı da aynı Türkiye fiyatı 35-36 bin civarı robot süpürgenin şuan tam hatırlamıyorum sabah yazarım
Bir-prens-annesiii user2406 bende Xiaomi marka robot süpürge var 3 senedir kullanıyorum bozuldu bende roborock marka robot süpürge alacağım kesinlikle robot süpürge almanızı tavsiye ederim ben bulaşık yıkarken yemek yaparken veya oğluma yemeğini yedirirken bir yandan robotu çalıştırıyorum ev mis oluyor
cokbilmismom user2406 çok kalın tüylü halilarda güçlü çekimde yapışıyor evet başlıktan eksiye getirmek gerekiyor o zaman rahatlıkla süpürüyor. Boru konusunda bir sorun yaşamadım
Gizem-Demir Roborock Q7 max kullanıyorum her gün açıyorum kendi siliyor ama arkasından siliyorum tekrar ve aşırı memnunum 🌸 yoksa 2 çocukla kim uğraşacak süpurmeye😊
birkupalatte user2406 Dyson kullanmadım ama zaten ikisinin kulvarı da farklı bence. 2 aydır robot kullanıyorum. Benim tüm yükümü aldı artık kendim yerleri silmiyorum. 10 günde bir açarsam büyük süpürgeyi açıyorum. Robot süpürge kendi kendine süpürüp sizin yükünüzü hafifletmek için var. Dysonda süpüren sizsiniz. evde başka süpürgeniz varsa robot derim net
aslanim06 user2406 ben v15 absolute kullanıyorum senelerdir, kedilerim olduğu için roborock da aldım ama bize hiç hitap etmedi ya. Etraf hep oyuncak bi şeylere takılıp duruyor sürekli, çocuk zaten alete rahat vermiyor dolap uygulamasına yükledim satmak için 🥲