Benim bebeğim de 5. ayına yeni girdi. Kucak dışında hiçbir şekilde durmuyor. Gündüz uyuttuğumda sürekli kıpırdanıyor, dönüyor. Doğru düzgün dalamıyor. Gece de uyanıp duruyor. Gerçekten çok zor bu süreç. Sürekli bir huysuzlanma mevcut. Dişten mi başka bir şey mi? Çözsem rahatlayacağım ama çözemiyorum.