Selam, yine bir arabayla bebek uyutma esnasında bizim gibi sorun yaşayan var mı diye araştırma içindeyken postunuza denk geldim. Bir hafta geçmiş postu açalı hala devam mı? 2. haftadayız biz hemen her gün akşamları arabayla çıkıyoruz evde uyutabilmek mümkün değil. 4. ay atağı içimizden geçti derken 5. ayda bu kadar zorlanacağımı düşünmemiştim. Uyku gerilemesi her atakta oluyo belki ama bu ay fiziksel hareketliliğinin artmasıyla sınırları zorlayan bir hal aldı bizde. Ne zaman ve nasıl geçecek bilmiyorum. Delirmek üzereyim