bebisannesi_ sma ve hipp kullanıp memnun olanlar var ama benim bebeğime çığlık atarak ağlama yapti ve çocuk doymadi resmen verdikcede gaz yapti.Bebelac confortta suda çözünmüyor daha yağlı bir yapısı var onu da içince kustu.Düz bebelac en rahatı bence ilk bunu deneyin.😊Allah hepimizin bebişlerine sağlık versin çok üzülüyor insan biliyorum ondan bu kadar uzun yorum yaptim🙈