bebisannesi_ sizin bu kullandığınız mamaların hepsini biz de kullandık 5 ay 20 günlük 3 aydır sadece mama içiyor ve sürekli mama değişmekten sürekli tepkilerini ölçüp yeni sorunlar yaşayacak mıyız diye beklemek çok zor biz ilk 1,5 ay golden goat kullanmıştık katı kaka yapıyordu aynı sizin gibi ama güzel kilo alıyordu biz katı kakadan dolayı değişmiştik şimdi tüm mamaları deneyince geriye seçenek kalmadı golden goata geri döndük ama bu sefer kaka normal çünkü probiyotik takviyesi ve mamaya bazen zeytinyağı ekliyoruz doktorumuz o şekilde önerdi. Bir de ek gıdadan sonra su veriyorum biraz onun da etkisi olabilir. Şuan çok şükür rahatladık bence bi doktorunuza danışın sürekli mama değişerek bağırsak hareketlerini daha da tetiklemek normal değil bence hem içerik çok iyi hem de güvenilir bir marka golden goat probiyotik desteğini mutlaka düşünün derim