tomrisinizi Sun10 olabilir sekiz ay oldu nerdeyse doğum yapalı kırk ciktiktan sonra bir daha olmadı o koku çok şükür devam etse mutlaka doktora giderdim
b26ada Bende de oldu kanama ve akıntı bitince koku da bitti gerçekten kötü bir kokuydu zor dayandım bitene kadar. Ama normal bence 9 ay adet görmüyoruz içimizde ki pis kan temizleniyor.
akca26 Sun10 Evet vardı 40 kontrolü için doktora gittiğimde muayene etti bir sıkıntı görmedi çok normal zamanla koku azalıcak dedi. 3. Ayda azalmıştı ara ara akıntı olduğunda hala kokuyu alıyo gibiyim 5. Aydayız belki de psikolojiktir bilemiyorum
Nikita Sun10 bende de vardı. Rahmim temizlenmemişti. Üç gün ilaç kullandım. O temizledi. Yoksa kürtaj olacaktım.
byrmm Sun10 evet oluyo maalesef üç dört ay sürdü benimde sonra kendiliğnden geçti. Sezaryen benim bu arada ama yinede oldu koku maalesef. Bence vücuttaki değişimle alakalı bişey.