Sun10 Kızlar 40ım çıkacak nerdeyse çok garip bi koku var sizde de oldu mu ne zaman geçecek ilk doğumumda böyle bir şey yaşamamıştım herhangi bi enfeksiyon vs yok ama akıntım devam ediyor
asya358_ Sun10 bence normal değil canım, 2 doğum yaptım çok şükür olmadı öyle bişey. Doktorunla iletişime gecmeni öneririm. En azından. Altta yatan sorunu bulursunuz varsa yani çözülür
minikbeyd Sun10 merhaba normal doğum yaptım malesef benimde olmuştu ağır bir koku geçiyor belli süre sonra ama 2 3 ay akıntılarla zaman zaman olabiliyor
gokcesmom_ Sun10 bendede aynı şekilde oldu, 40ımın çıkması ve akıntının bitmesiyle beraber kokuda gitti. Çok rahatsız oluyordum enfeksiyon oldu sanıyordum 40ımın çıkması bekledim ve çıktıktan sonra kokuda gitti, endişe etmeyin bence
ilayda0 Sun10 ben 2sene önce doğurdum benımde halla geçmedi doktora gıttım enfeksiyon var dedı fıtıl verdı 3ay falan gectı şuan tekrar var
Sun10 gokcesmom_ İnsallah ya ben de adet falan da görünce tamamen gelip geçer mi acaba diye bekliyorum ama
i_ylmz Sun10 ben yaşadım çok kötü bir koku kendimden tiksinmiştim artık kaç kez gittim bişey yok dediler en son tekrar gittim rahimi iyi temizleyememişler o yüzden oluyormuş 6 kez iğne yaptılar içimden biraürü büyük büyük kan pıhtısı çıktı sonra koku geçti
Sun10 i_ylmz ay valla ebelerim çok iyiydi iki kez de kontrole gittim hiçbiri sıkıntı yok ama anlamadım ama geçmezse ben de bi tekrar giderim gene
mamacitaa_ Sun10 benim vardı kanama bildiğin aşırı kokuyordu ve bu oturduğum odayı bile kokutturmaya yetiyordu 😒 sonra geçti ama enfeksiyon kaynaklı idi
Sun10 mamacitaa_ nasıl böyle bir koku olabilir diyorum ya sürekli duşa giriyorum psikolojimi bozdu resmen
merikmom Sun10 ben iki sezaryen yaptım bende de oldu o koku, bence hormonal birşey bir süre sonra geçiyor.
tomrisinizi Sun10 ikincı doğumda ben de yaşadım enfeksiyon yoktu her türlü muayene edildim. kirkim çıktı akıntı koku bitti. Çok yoğun değildi koku da ama normale göre farklıydı
Sun10 tomrisinizi evet garip bi koku ama çok rahatsız edici ya ilk doğumumda böyle bişey yaşamadım ya
tomrisinizi Sun10 ben de ilkinde hatırlamıyorum ikinci de oldu halbuki ilkine göre çok rahat geçmişti iyileşmesi doğurması bütün süreci
lawyer35 Sun10 bende de olmuştu ya. Doktora gitmiştim enfeksiyon falan yoktu ama bana Bikadin isminde bir fitil vermişti bunu bir hafta kullan eşinle iliskiye girme demişti. Hoş ben kullanamadim ihmal ettim. Kendiliginden azaldı şuan da da nioil yağı mıdır nedir onu herkes öneriyor iç çamaşırına damlatiyormusun koku falan kalmiyormus bir daha
tomrisinizi Sun10 olabilir sekiz ay oldu nerdeyse doğum yapalı kırk ciktiktan sonra bir daha olmadı o koku çok şükür devam etse mutlaka doktora giderdim