kalkbircaykoy valla katlanmayanını aldık bir yıldır tepe tepe kullanıyoruz. Manevrası sürüşü çok rahat. Katlanan almak mantıksız bence.Bebeğim bebek arabasını bıraktık sadece bunu binmek istiyor benimde rahatıma geliyor. Sadece uyku saatinde çıkarsam bebek arası alıyorum. Globber kalitesi diğer markalara göre daha iyi bence prego denemiştim mağazada malzeme kalitesi ve sürüsü begenmemistim.