kalkbircaykoy merhabalar bizde globber 4 in 1 normal bisikletini yazdan beri kullanıyoruz ama manevrasını sevmedik oturma yeride çok rahat değil sonradan dışarda farklı muadiillerini görünce pişman oldum , sanırım pregoda falan arkada sepeti falanda var , o kadar pahalı ama bir konforu yok bence şu ayıcıklı en uygun olanların bile oturma yeri ve sepeti daha konforlu geliyor gözüme