yenibir ben denedim güzel oldu bence atom ekmekle sevdim . En azından arada çocuklara yaparım ne yedikleri belli. Benim kıymam yağsızdı bir parmak kadar kuyrukyağ ekledim . Baharat olarak sadece karabiber tuz. Yoğurt az sıvıyağ ve soğan ile rondodan geçtim . Fırından sonra parçalayıp tereyağında döndürdüm baya