yenibir ilk sosyal medyada gördüğüm zamanlar denemiştim çok güzel oldu ya. Normalde İskender için merkeze falan gitmemiz lazım, evde yapmak için marketten hazır döner falan alır yapardık bunu görüp yaptığımda artık marketten almıyoruz direk öyle yapıyorum yiyoruz 😅