hamcokelek33 vildndnmz arkadaşım devlet hastanesinde doğum yaptı 34 haftalıkken yoğun bakıma aldılar erken doğum diye çocuk zatürre olmuş. Üniversite hastanesine sevk ettiler 2 hafta kaldı orda entübe de edildi. Geçen gün çıkardılar eve geldi çok şükür
vildndnmz hamcokelek33 çok geçmiş olsun şükür sağlığına kavuşup evine gitmiş bende inşallah kavuşucam yavruma 🥹
nanelilimon vildndnmz korkmayın çok çabuk iyileşiyorlar zaten benim bebeğim 9 günlükken olmuştu özel hastanede benim yanımda küvözde kaldı oksijen verdiler antibiyotik tedavisi 1 haftada ciğerleri tertemiz oldu evimize döndük Rabbim şifasını versin miniğin inşallah❤️
Aklimideliricem Benim 2 oğlumda solunum sıkıntısından entübe olmuşlardı doğduklarında. Entübe diyince kulağa korkunç geldiğinin farkındayım ama bebeklerimiz çok güçlüler vücudu yorulmasın diye dinlendiriyorlar öyle düşün lütfen🌸
vildndnmz Aklimideliricem çok teşekkür ederim evet öyle haklısınız insan yinede bi tedirgin ama iyi olacak inşallah
vildndnmz cicianne79 çok şükür dün taburcu oldu kızım tam 20 gün kaldı yoğun bakımda 😔ama şuan iyi çok şükür 🥹🥰