Kızlar merhaba benim bebeğim şuan 30 günlük oldu ve 7 gündür yoğun bakımda tedavi görüyor. 4 buçuk yaşındaki ablası anaokuldan hastalık kaptı kardeşine ve bulaştırdı😥 enfeksiyon olmuş ciğeri ve kanında da çıktı ama antibiyotik tedavisiyle şuan değerleri düzeldi şükür. Ve Entübede tutuyorlar solunumu destekliyorlar henüz çıkmadı entübeden dua edin yavruma sağlığına kavuşsun bi an önce evimize çıkalım çok özledim 😔😔 bu durumu yaşayan varmı çabuk atlatır mı bebeğim