Deletedmom110 Kvldn annemde var biliyorum çok iyi gerçekten ama mutfağım küçük ona sabit yer lazım😫 O yüzden kullan kaldır minik bişey arıyorum
Kvldn Sedacanyaman cnkü başka birtane hediye geldi ev hediyesi olarak suanda ortalama fiyatları 1000 tl ben 250tlye satıyorum kargo dahil cnkü bir tarafı bazen hata veriyor yaptırılması lazm yani 50-60 tlye yapılır bu şekilde bile kullanılır 2 fincan yapıyor yaptırırsan4 finncan olur foto da ekliyim cok temiz cnkü https://imgyukle.com/i/JkhsVc
Deletedmom110 Kelebegim_1 daha uygun bişey arıyorum esasen ya😔annemde var telve ikili. Çok güzel ama büyük mutfak lazım ona. Daha pratik bişey arıyorum ben kullan kaldır
Deletedmom110 KumsalPoyraz aradığım yorummm🙏🏼 Arkadaş pişirmiyor kahveyi demiş ama öyle bi sıkıntı yaşadınız mı? Bide kablodan ayrılmıyor di mi onlar? Bi foto ekleyeyim o mu bakabilir misiniz? [url=https://hizliresim.com/eZ3vP0][img]https://i.hizliresim.com/eZ3vP0.png[/img][/url]
KumsalPoyraz Deletedmom110 yok bu değil benimki bakın kaynama sesi başlayana kadar iyice karıştırıyorum asla kahvenin pişmedğini görmedim hemen foto ekliyorum [url=https://hizliresim.com/fgLHct][img]https://i.hizliresim.com/fgLHct.png[/img][/url]
Deletedmom110 Seyhancann şu uygun olanlar mı ya? Markete gelmiş 30 liraya. Yarın hemen alayım iyi diyosanız.
Ygtek Deletedmom110 karaca kesinlikle. 1 tane bile yapsan köpüklü oluyor. 8 taneye kadar yapabiliyorsun.
tossikannesi Kesinlikle fakir kaave. Hem bol köpüklü 5 fincana kadar yapıyor renkleri harika eşim sevgililer gününde almıştı çok severek kullanıyorum bir aydır bide dış renkli kısım mat asla el izi yada toz olmuyor mutfak için çok iyi bişey. Fiyatı 300 civaru
Sakura-chan Deletedmom110 telve kullanıyorum o kadar çok köpük oluyor ki koyduktan sonra bir süre bekliyorum çunku köpük iniyor . İnince tekrar kahve ekliyorum
Caninanasi Deletedmom110 Simbo... Ben böyle bişi görmedim biz ofiste onu kullaniyoruz evde arceligin var ama bi halta benzemiyo... Simboyu tek geçerim
Selimveasel Deletedmom110 korkmaz kahvekolik kullaniyorum 2 yıldır memnunum annemede aldim oda memnun kaldi 👍🏻
Caninanasi Deletedmom110 aynen aynen ben bı kaç yıl önce 40 liraya mi ne almistim, harika bişi başka hiç para verme...