Deletedmom110 Ucuzlar daha köpüklü yapıyor diyen var. Kullanıp memnun kaldığınız makineleri yazar mısınız?
BeybininAnasi Deletedmom110 ben arçelik telve kullanıyorum tekli. Gayet güzel. Diğerleri daha köpüklü olur mu bilmem ama ben bu makinede yoğunluğunu çok seviyorum, ayrıca çok da pratik.
Gamze890 En güzel köpük sinbo nun en basit makinesinde cikiyor. Ama kahveyi pisirmiyor tam ne yazikki. Ben arcelik telve kullaniyorum tekli ve cok memnunum, sadece kahve taze olmayinca kopuk olmuyor onun disinda guzel pisiriyor.
Deletedmom110 Gamze890 evettt bu yorumu çok aldım ya. Sinbonun en ucuzu en çok köpürten falan diye. İş görmez mi diyosunuz? Telveler biraz pahalı benim için
[silindi] Deletedmom110 korkmaz kahvekolik. Hem çelik hazneli dıgerlerı gıbı plastık degıl saglıklı köpüklü köz tadında yapıyo tavsıye ederım
Kvldn Deletedmom110 2. El düşürsen satıyorum Arçelik telve ikili araştır muhteşem birşey su haznesi var suyu kendi alıyo cezveye ayrıca ben cezvenin içerisinde kahve ve şeker bulunduruyorum tek tuşla kahvem hazır oluyor
Deletedmom110 Kvldn annemde var biliyorum çok iyi gerçekten ama mutfağım küçük ona sabit yer lazım😫 O yüzden kullan kaldır minik bişey arıyorum
Kelebegim_1 Deletedmom110 Fakir kaave kullanıyorum çok memnunum ama bir daha alsam arçelik telveyi çok övüyorlar onu alırım galiba/ 200 -250 tl civarı şuan fiyatı sanırım canım Fakirin
Deletedmom110 Kelebegim_1 daha uygun bişey arıyorum esasen ya😔annemde var telve ikili. Çok güzel ama büyük mutfak lazım ona. Daha pratik bişey arıyorum ben kullan kaldır
KumsalPoyraz Sinbo kullanıyorum3-4 yıldır gayette güzel pişiriyor kayanama sesi gelene kadar karıştırıp bırakıyorum miss gibi bol köpüklü nefis türk kahvem hazır 40 tlye almıştım kayınvalidemde aynı makineyi kullanıyor onlarda çok memnun
Deletedmom110 KumsalPoyraz aradığım yorummm🙏🏼 Arkadaş pişirmiyor kahveyi demiş ama öyle bi sıkıntı yaşadınız mı? Bide kablodan ayrılmıyor di mi onlar? Bi foto ekleyeyim o mu bakabilir misiniz? [url=https://hizliresim.com/eZ3vP0][img]https://i.hizliresim.com/eZ3vP0.png[/img][/url]
Deletedmom110 Seyhancann şu uygun olanlar mı ya? Markete gelmiş 30 liraya. Yarın hemen alayım iyi diyosanız.
Gamze890 Deletedmom110 yani benim icin cok onemi yok cok anlamiyorum acikcasi ama kahveden anlayan icin sorun olabilir :)