Prensesannesiii26 ankarahanimefendisi canım once bı bakineni temizle istersen bazen makineden kaynaklı da olabiliyor daha sonra çok yüksek derecede yıkama hala aynı şekilde oluyorsa mendil kullanırsın inşallah çözüm bulursun çok sinir bozucu gerçekten
ankarahanimefendisi Prensesannesiii26 çok teşekkür ederim güzel yorumunuz için insana sinirini unutturuyor böyle konuşmak 🤗
Ejderhahavva ankarahanimefendisi ben oğlumun kıyafetlerini hiç ayırmıyorum karışık atıyorum hiç renk gecişi falan olmadi 🤨
ankarahanimefendisi Ipegim bi anlık dalgınlık beyaz atıyorum sandım maalesef :) neyse sağlık olsun oğlumdan önemli değil
Alara12 ankarahanimefendisi sodamatik çamaşır makinesi icin olan sodanın mantigi suyun sertliğini önleyip deterjanın daha iyi köpürüp temizlemesi için
Alara12 ankarahanimefendisi hemen düzelmez ama bir kaç yıkamaya düzelir ben açık renklerle koyu renkleri ayrı yıkarım koyu renklere atmıyorum soda en fazla 40 derece
Byzmsl ankarahanimefendisi 8 aydır elde yıkıyorum sorun olmadı canım ilk kıyafetleri elde yıka çünkü sokarsa ole de solar
ankarahanimefendisi Byzmsl mantıklı ya zaten çok kirli olmadığından bi deterjana sokup çıkarsam tamamdır
cerennaslann ankarahanimefendisi doğduğundan beri koyu açık renk diye ayırmadım hiç renk karışımı da olmadı😐40 derecede yıkıyorum 1 saatlik programda deterjanımızda uni baby.