ankarahanimefendisi Kızlar oğluma yeni kıyafetler almıştım ama sürekli renkleri yakın olanları beraber yıkamama rağmen renk geçiyor rezil olmuş çoğu sinirim bozuldu ne yapmam gerek öneride bulunabilecekler lütfen yazın..🙄
Alara12 ankarahanimefendisi beyaz kırmızı oluyor bazı giysiler mesela beyaz yerin pembemsi olmasını önlüyor
Serene ankarahanimefendisi Renk koruyucu mendiller var,onlardan alıp atarsanız bunu önler. renk karışması olduğunda da çamaşırlar kurumadan bu mendillerden atıp yeniden yıkarsanız da bulaşan renkleri çıkarıyor.
Mom0870 ankarahanimefendisi ben açık koyu diye bile ayırmıyorum bebeğiminkileri ama hiç renk karışmadı 😮 babys green deterjan kullanıyorum.
svgcn ankarahanimefendisi ben 5 aydır renk koruyucu mendil kullanıyorum. Tüm çamaşırlarını birlikte yıkıyorum ve hiç böyle bir sorun yaşamadım
Alara12 Canim valla ben bu durum icin Ariel extra da bir yemek kaşığı sodamatik koyuyorum renkleri açıldı
ankarahanimefendisi Alara12 normal bildiğimiz çamaşır sodası değil mi ama granül bebek deterjanı kullanıyorum ben olur mu
ankarahanimefendisi Serene tüh bunu bilseydim denerdim daha önce kullandım mendillerdende sürekli aldığım bir şey değildi ondan kaldı
ankarahanimefendisi Mom0870 kaç derecede yıkıyorsunuz kii benim kırmızı lacivert siyah renkler akıyor hep
Alara12 ankarahanimefendisi hemen düzelmez ama bir kaç yıkamaya düzelir ben açık renklerle koyu renkleri ayrı yıkarım koyu renklere atmıyorum soda en fazla 40 derece
Alara12 ankarahanimefendisi sodamatik çamaşır makinesi icin olan sodanın mantigi suyun sertliğini önleyip deterjanın daha iyi köpürüp temizlemesi için
ankarahanimefendisi Mom0870 ya benim aklıma şimdi geldi 60ta yıkadım değiştirmeyi unutmuşum dereceyi😩
ankarahanimefendisi Kvldn aklınızı kendinize saklayın bizde biliyoruz mendil olduğunu şu an evimde yoktu gidip alma imkanımda yoktu ben soruda onumu sordum?
Mires ankarahanimefendisi ben hiç ayırmadan açık koyu farketmeksizin beraber atıyorum renkleri hiç öyle birşeyle karşılaşmadım baby me granül sabun kullanıyorum
ozgestar Bende bebişimin kıyafetlerini renk ayırmaksızın yıkıyorum hiç böle bi sorun yaşamadım 40 derecede hassas prog da yıkıyorum. Acaba makinenizi mi temizleseniz makine ilacı satılıyo servislerde
ankarahanimefendisi ozgestar 60 dereceye atmışım yanlışlıkla.. ondan oldu sanırsam normalde 30 da yıkıyorum