hande236 kişiye göre cevabı değişecek bir soru, çalışan anne olmak kötü bir şey değil kesinlikle. Aynı şekilde maddi imkanlar el veriyorsa çocuğunu kendisi büyüten anneler de kötü bir şey yapmıyor. Benim oğlum 17 aylık, doğum öncesi ben de özel sektörde çalışıyordum, henüz işime geri dönmedim, 4-5 yaşlarına kadar da dönme gibi bir planım yok. Benim oğluma anneanne babaanne gibi güvenebileceğim bir yakınımızın bakma ihtimali yok, bakıcı veya kreşte içime sinmiyor. Ama güvenebileceğim evde bakacak bir yakınım olsa çalışırdım kesinlikle.