hande236 eşiniz sizin büyütmenizi istemiş ve eğer kararsızsanız ve eşiniz de arkanızdaysa kendiniz büyütün derim yani ben öyle yapardım. Ben de bebeğim 8 aylıkken işe döndüm, çalışmamak için kendim büyütmek için eşime yalvardım maalesef çalışmak zorundasın dedi bana.. anneniz de bakmayı denerim demiş yani garantisi de yok :/ belki anneniz deneyip bakamayacağım derse istifa edersiniz bir denersiniz olmadı.
Bu arada benim avantajım home office çalışıyorum ancak hep pc basında olmam lazım. Bundan dolayı benim de annem geldi bakmaya 53 yaşında kendisi şu an bebeğim 13 aylık ve bu 5 ayda bile yorulduğunu görüyorum. Zorla bakıyor gibi annem:( Ve kendim büyütebilsem çok daha farklı iyi olurdu bebeğim için bunu da görebiliyorum..
onun için kendiniz bakın derim ama hayırlısı olsun hakkınızda