raincuu valla herkes kendi doktorunu dinlemeli o zaman bizim doktorumuz ilk gün pansuman yaptı kendi de kremi bol bol sürdü zaten kapattı ertesi gün aç daha da bez yapıştırma dedi günde 7-8 kere bol krem bol sür kaçınma 2 kere de 5 dk ılık su oturtması yap dedi çok şükür bizim çok kolay geçti işlemden 4 saat sonra calpol verdim daha da gerek kalmadı bugün 4.gün kabuk bağlamaya başladı bile ve krem sürerken de bi yapışıklık filan söz konusu değil zaten haftaya kontrole de gideceğiz bakalım