raincuu merhaba dün sünnet işlemimiz oldu sadece uyuşturmak için iğne yapılırken canı yandı ve ağladı işlem sırasında hiç ağlamadı sonrasında da işlemden bi 4 saat sonra kadar idrarını yaparken canı yandı ağladı ağrısı da gelmeye başladı şurup verdim şuan çok iyi yanımda gülüyor oynuyor hala bandaja sarılı öğlen ılık su oturtması yapacağım ve vandalları çıkartıp krem süreceğim bol bol doktor geriye çek vb demedi ama eşimin ablası da geçen hafta oğlunu sünnet ettirdi konuşurken geriye çek dedi krem sürerken ama doktorum söylemediği için yapmayacağım zaten tam olarak neyi çekeceğimi de anlamadım