hazalli01 ben 6 aylık olduğunda geçtim ek gıdaya. Herşeyi çatalla ezdim. Hiç pütürsüz halde vermedim. Zaten öğürme refleksleri cok cok kuvvetli olduğu için kolay alısıyorlar. Ve her yiyeceği ayrı ayrı verdim. Karıstırıp vermedim. Luan 3 yasında sükür herşeyi yiyor. Sizde yol yakınken pütürsüz olayı bırakmanızı tavsiye ederim☺️